یکی از اتفاقات جالبی که در انبوه اخبار روزهای گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفت، خبر سقوط یک شهاب سنگ بود که با شکسته شدن شیشه ها و زخمی شدن تعدادی از شهروندان روسی همراه بود.
به چه جرم آنکه را که جان می بخشد، اینچنین می کشید؟
بی شک ساختار اقتصاد امروز در سایه تحریم ها، هویتی خاص و پیشینه ای ساختار محور را طلب کرده و یا باید به این بیماری که در اقتصاد تحریمی بر پیکر این نظام وارد آمده تن داد و یا با بهره گیری از فرصتهای موجود آن را التیام بخشید. این مقدمه ای بود بر اخبار و حواشی که چند روزیست خواب را از چشمان سرمایه گزاران و خادمین بر این مرز و بوم رانده که نکند روزی، وقتی، ساعتی و یا جایی عناصری نامعلوم در قالب شبکه های غیر رسمی خبرگزاری به مخاصمه با آنها پرداخته و در ازای جلوگیری از انتشار این اخبار از آنها طلب رشوه نمایند...
درباره كتاب: مدیر فردا در راستای توسعه دانش مدیریت در کشور، اقدام به عرضه رایگان ترجمه کامل کتاب اصول بازاریابی کاتلر نموده است. این کتاب ۱۱ فصل از کتاب اصول بازاریابی کاتلر، ویراست ۱۲ است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده است. در ترجمه جدید متن به طور کامل ترجمه شده است.
این فایل، خلاصه کتاب مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز (یک جلدی) می باشد که به صورت Pdf قابل دانلود است. این فایل برای استفاده داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، دکتری و کارشناسی ناپیوسته دانشگاههای سراسری و آزاد و همچنین دانشجویان مقاطع مختلف تهیه شده است
کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامهریزی راهبردی و سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه میکند. وی مفهوم نیاز مشتری و ارزشآفرینی برای مشتری را بهعنوان مهمترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، فروش و توزیع نمود. او سازمانها را متقاعد کرد که با مدل مشتریمداری فکر کنند و وفاداری مشتری را بهدست آورند.